Monday, September 26, 2011

Hmph.. Isnin yang Biru ~.~

Hell-o bLoggers! Greetings!!


^_____^

Monday again.. and its a typical Monday Blues.. bangun pagi, iron baju, gosok GG, mandi, bersiap, going to class, lectures, blablabla.. yaa, itulah rutin harian saya disini. phewww~ betapa gembiranya hidup ini =.=' 


I have a mixed feeling today and it is quite hard to describe by words actually.. Feeling kinda unwell a.k.a uncomfortable a.k.a sick. Yaa, I'm not feeling well today world and I ended up eating Panadols which is sgt membencikan makan ubat ok.. Plus, I need to consume antibiotics 3 times daily *again?! for the sake of my bloody youngest tooth. huhu~ Right now kepala masih pening-pening dan kepeningan ditambah lagi apabila memikirkan masalah *negara (consider peribadi kot) yang tidak habis-habis. Mungkin saya patut bertanding untuk menjadi wakil rakyat N18 Kawang selepas ini. Kenapala saya suka sgt memikirkan banyak hal-hal kehidupan yang berkaitan dan yang tidak berkaitan dengan kehidupan yang kurang menggembirakan ini. Whatthefun. huh?

Btw, terdapat beberapa entiti-entiti asing yg meng'annoying'kan di kala ini dan benda-benda ini sangat menganggu kehidupan singkat saya di dunia. But, why care too much kan? (tetttttt! I do care! perghh~) Kalau terlalu ambil kisah sangat , takde faedahnya pown. So.. yaaa.. begitu lar.. Well, I believe in KARMA and I believe in God's will too. 
''WHAT GOES AROUND COMES AROUND'' 
Anda buat saya begini, one day perkara yang sama akan berlaku terhadap diri anda. Just wait and see :) So, are you dare?



Hmph.., enough untuk hari Isnin saya yang Biru pd hari ini, will keep on updating my blog when have free time. Minggu ni minggu kokurikulum peringkat IPG Kampus Tawau and its gonna be a busybusybusybody week!. yaaa~ catch up wif you guys later. xoxo :D


0 comments:

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template