Thursday, October 13, 2011

Cold nyt@osogit, hari ini ada apa? perasaan atau perasan?

    
   Selamat malam Malaysia, Selamat malam Sabah, Selamat malam Korea, Selamat malam Russia, Selamat malam France, (wrong time zone to wish ait!) Selamat malam Balung.. sekarang sangat sejuk mcm di Gold Cost, Australia. 

*kadazan saying: Osogit tomod pomogunan sodop di baino tii, avasi daa num kiva kupi kupi tii pamahasu poh do ginavo. (Naaa.. keluar sda my Sabahan slang. Atukooiiii!) hahah~ 
*English saying: The world is so cold tonight, it would be much better if we got some coffee to drink to warm our heart. ^^ hehe..

   Waktu sekarang menunjukkan hampir jam 1am, mata agak mendung dan jari jemari yang tak runcing ini sedang tabah menekan pad kekunci (pergh, ayat tu aa!). Sebenarnya pada hari ini (pagi ini jam 8.30am) ada ujian yang sangat penting iaitu Ujian Akhir Kursus (UAK) bagi subjek Seni Dalam Pendidikan (SDP). UAK ini bertujuan bagi melayakkan para guru pelatih untuk mengambil Exams akhir semester pada bulan November nanti. hoho~ saya sudah mengulangkaji dan belajar (mcm sangat rajin?) more than half way pada pagi yesterday (sambil menonton movie Rapunzel di kelas) and another half way to finish. Tapi kenapa saya memblog di saat-saat genting ini? well, actually I'm not in the mood to read now, but hell yeah I'm in the mood to write coz something juz pop out in my mind. heheh~ (suka buang masa ~.~") apa-apa pun, saya berharap keajaiban akan berlaku pada pagi ini (harapan yang tak kunjung tiba) supaya saya dapat menjawab kertas soalan tersebut dengan cemerlang, gemilang dan terbilang, berbilang-bilang~ ngeee :P 

  Dan sebenarnya lagi, sebenarnya,,, saya dilanda satu perasaan yang dinamakan "kerisauan" sejak kebelakangan ini. Hal ini kerana sejak akhir-akhir ini, selera makan saya tersangatlah optimum dan kini mencecah tahap maksimum. Terasa seperti hendak makan sepanjang masa, perasaan lapar itu senantiasa wujud (perasaan atau nafsu?). Hasil daripada kunyahan-kunyahan maut tersebut telah menampakkan hasil yang agak ketara apabila saya semakin bertumbuh dengan sehat dan walafiatnya. (LOL :-P) Jika anda mengenali saya, (macam femes la kunun?) saya bukan lagi Elvy yang dahulu, saya adalah Elvy yang baru dengan wajah yang lebih chubby. (LoL again! perasaan ku sahaja atau perasan sendiri?) phewww~ anda lihatlah sendiri K, aku dahulu dan aku sekarang in my next post right after my UAK (can't find any picta in the folder now =.='). 

    Ba, sekian sahaja entri untuk kali ini, akan berusaha lagi untuk memblog dan berblog. Saya perlu fokus dan ulangkaji lagi bertubi-tubi for the sake of an excellent pointer supaya dapat gaji yang lagi tinggi bak kata Puan Pengarah (Hajah Masni, 2011). Selamat malam, selamat tidur dan selamat bermimpi...




4 comments:

Eric@Boy said...

punyalah panas tu kelmarin malam sampai saya beperluh2 tidur.. hahaha :P

eLValerie said...

aik, punya sajuk 2 semalam, 5 dabel ba bju sa pakai. jan2 semalam ko terdampar d tanah gersang. hahhaha :P

Anonymous said...

wahahahahahah naaaa ada urang lembennnnn~;PPPPPP
-Ms.T-

Eric said...

oo ya baru saya ingat kenapa semalam sangat panassss! kerana aku telah ******* bersama sama dengan si ********* hahahahaha lol

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template