Saturday, January 7, 2012

Anyohaseyo 2012!

Shallom! Hello! Anyohaseyo! Hamsamedan! 2012!

naaaaaa,, masuk la tahun kedua saya berblog. hello semua! baru hari ini.. akhirnya.. saya dapat mengupadate blog... rindu sudah ^^,
sebelum tu, HAPPY NEW YEAR 2012! SELAMAT TAHUN BARU! semoga tahun ini kita akan bertambah gembira, dilimpahi berkat yang berlipat ganda, diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki. Ba, jd apalah azam kamu tahun ini? bg saya.. banyak azam saya yang masih belum tercapai tahun lalu jadi saya proceed la pg tahun ini. bolehkah tu aa? hehehe..azam terbesar saya tahun ini ialah, KOREA!!! :PP

Memandangkan saya sudah kembali semula ke kampus a.k.a IPG ini, maka boleh la saya kembali aktif untuk berblog semula. Line da OK. Masa free pun banyak (buat masa sekarang sahaja). Sooooo, yeah! btw, minta maaf kepada pembaca yg blog walking disini tapi hampa apa pun takda kan. huhu..
Oya, I have a good news! I'll be back home this Chinese New Year! YEHAAAAA! walaupun tiket flight meningkat mahal, tp memandangkan saya ni anak "siLver" (cehhhh...) maka saya telah dilarang untuk menaiki bas 10jam ke KK.. apalagi perjalanan di waktu malam. 
P/s: Prinsip saya, duit boleh dicari tetapi masa berharga untuk bersama keluarga dimana mahu cari??. kerana apapun boleh terjadi... Sekian. ^_____^


...teruskan melawat ^^,

5 comments:

arlen said...

Happy new year elvy! Yepp,penting tu masa dgn family.hehe.;)

missandreaaundrea said...

Happy New Year Elvy :)

missandreaaundrea said...
This comment has been removed by the author.
eLValerie said...

Happy New arlen! yaaa, jan lepaskan setiap peluang yg ada utk sama2 mereka.hehe :)

eLValerie said...

hepi New Year Ann! siok kt nyanyi2 td wlupun teda dpt numbur. haha

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template