Thursday, February 16, 2012

Attacking me again!


Termasuk malam ini, sudah dua kali saya diserang sakit kepala yang teramat sakit.. serangan gastrik? Hmmm, no need to say. Beberapa kali sudah diattack gastrik untuk bulan ni. Sehingga pada suatu hari terpaksa pergi klinik sebab sakitnya x surut2 dari malam sampai ke siang. Walaupun selepas makan? Owh, MA tu cakap bukan sebab tidak makan tetapi tidak ikut jadual makan yang betul. Almaklumlah saya ni makan tidak tentu hari, masa dan waktu. Makan ikut sedap mulut dan nafsu.. Nampaknya salah sudah waktu rembesan jus gaster dalam perut saya ni.. Memang saya perlu set semula jadual makan saya supaya kembali stabil.. 

dan serangan sakit kepala ini? Migraine ? I don't think so. Saya ni jarang2 mendapat serangan sakit kepala sebenarnya. Tapi bila sudah kena.. Naaaa, baru kau tahu betapa tingginya langit, rendahnya bumi, dalamnya lautan. Macam digerudi2 otakmu di dalam. Huhuhu.. adakah saya terlalu banyak berfikir sejak dua menjak ni? atau adakah ini menandakan umur saya semakin meningkat dengan cepatnya?? Mungkin. I really need to eat panadol right now, unfortunately I don’t have any. Totally out of stock. I wish to sleep forever now. Babai....

0 comments:

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template