Wednesday, October 17, 2012

Looooooooong time No C!


dear BLOGGER!

hai!!
bonjour!!
hola!
salve!


lama suda berkubu ni blog, jadi zombie sda, mcm the WALKING DEAD! hahaha. ampun beribu ribu ampun. well, the truth is, I've been so busy with my first practicum since March, continue with a bundles of assignments and going through to my semester 5 final exams. and then my 3 weeks HOLIDAY.
*to sum up.. cakap saja sebenarnya sa malas mengupdate blog, lost some passion into blogging =.=' *


btw, semester ni adalah semester 6 tahun ke-3. tahun depan FINAL YEAR!! kemonnnnnn... x sabar maw kahwin.. tetttt.. apa kes.. hohoho :P eh, sememangnya banyak kes yang berlaku semenjak beberapa bulan ni tanpa disedari. ada yang baik dan ada yang paling burukkkkkkkkkkkk. ok forget it.


baru saja habis menjalani praktikum Fasa 2 selama 2 bulan di SK.KEM KABOTA, TAWAU. satu-satunya sekolah yang terletak di dalam kem askar di tawau ni. hoho.. le me impression about this school?
HEAVEN OF FOODS!! hahaha


Back to real life. tggl 3 minggu lagi saya akan kembali ke kampung halaman untuk bercuti hujung tahun. 
oWh yeahhh!
exam is just around the corner but now saya masih dalam mood "berlugai-lugai" kata orang sabah style.
tunggu dewa "porm" datang then saya akan mula study. lagipun semester ni cuma ada 3 paper ja.
soooo.. kekekeke.. enjoy2 dulu, yang penting jangan turun pointer.


baaa,, sekian laporan.. kita jumpa lagi. saya harap saya akan rajin mengupdate selepas ini sebab terlalu banyak cerita yang tidak dapat diungkapkan hanya dengan hati dan perasaan.. cehhh..


adios!!
au revoir!!
cheerio!!

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template