Friday, October 26, 2012

Teeeheeee~~



Thank God, its already Friday! yihaaa! 

Thank God I'm still alive in this cruel world of mine!




Omoooo.. sekarang saya sangat lapar. SASAU berada di dalam fikiran sejak pagi tadi..
 Oh... aku ingin makan benda itu.. hurmmm~


Going to Sam's house at 2pm this evening, I wish to eat lotsa foods there *even though tiada SASAU!
tp yang penting saya dapat makan sadap!

#Sabahansays tapunnnnnnn tapunnnnnnn dulu kio..


Bumi balung dilanda hujan ketika ini, kenapalah tiada ribut?? Buli saya ber'hibernate =.=' LoL
Ketika ini juga sedang khatam subjek ELE3104 English Language Teaching yang agak killer so-so. 
The truth is *saya pun tidak faham apa yang saya baca ini* 
nvm, ELVY VALERIE fighting!!!


Btw, otak saya sebenarnya bergeliga untuk merancang aktiviti2 semasa cuti dua bulan nanti.
First thing first, I regret that I didn't come for the BR1M interview last Wednesday at LHD.. kalau tidak, RM59 salary per day waiting for me in hand! hurmmm. tepala.. Tuhan bilang bukan rezeki saya.. ceh mcm confirm dapat kan.. haha :D

Second thing, saya perlu kumpul semua Movies, Korean Dramas and TV Series yang best dari kengkawan sebagai bekalan yang hendak ditonton sepanjang musim cuti.. but problem is, both of my external already limited space sudah. gara-gara RUNNING MAN yang memakan beberapa puluhratus G. Maybe I should buy my 3rd external next year =.=''

Next, I want to cooking like a pro at home. Well my interest in cooking and experimenting foods growing incredibly since I stay outside for 2 months during my practicum. Banyak resepi baru mahu dimasak ni, especially Western foods.. 
Mum and dad, you should be proud of me.
Saya pandai masak sudah! cehhhh~ hehehe :D :D :D

Paling penting time cuti nanti saya mau reunion and hangout with my old school bestfriends!
saya rindu gila~gila sudah sama dorang. 
Sabar kamu ahhh, tidak lama lagi saya akan balik dengan tenang!
oya.. Me, O'mel and Coner (my bestfriends at KML, Labuan) plan untuk jumpa di KK during holiday!
ni kali lahhh.. after 4 years tidak jumpa... 
I am super speechless and damn excited!

SUNGAI BABAGON! ini lagi salah satu destinasi yang akan dituju nanti time cuti2 malaysia bersama Rosalia and the geng. Baaa, ada lagi yang mau join? plan untuk ater rafting di Sungai Kiulu macam tidak jadi pula atas sebab-sebab keselamatan. *saya dgr2 ada buaya* yaiiii scary..
 nasib saya come back in one piece hari tu. miahaha~~

On December once again akan menjejakkan kaki ke bumi Kuching Sarawak for my sister convocation day. 
Congrats ELSIE VIVIAN! 
*bila awak nak kerja ni? teringin pula nak makan SASAU kat kedai Ching Fah!*

Ok, setakat itu saja laporan cuti-cuti Malaysia. 
Thank God its Friday again and thank You for the other days also..
~teheeeee~

Have a great weekends creatures!





0 comments:

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template