Sunday, July 31, 2011

Cerita Outing :D

Apa khabar manusia-manusia yang sedang on9? Anda sehat? 

   Yesterday saya outing secara tidak disengajakan. Sebenarnya tidak bercadang pun mau outing sebab musababnya $$$ semakin menipis dan kebetulan baru balik dari Camping yang penat tetapi menggembirakan. Hohoh^^ Tetapi memandangkan sudah berjanji dgn Encik Obiz maka saya keluarlah juga. Dan tujuan utama saya outing sebenarnya utk pergi mencuci GG di klinik AN-NUR. Sebenanrnya ini kali pertama saya pergi mencuci GG selama hayat ini. Hahaha. Jadi, terima kasihlah kpd Encik Obiz kerana sudi membawa saya. Bayaran untuk mencuci GG xla mahal sangat. RM50 jer. JER??? Dan ia memang berbaloi sebab proses ini perlu dilakukan setahun sekali sahaja. Poses mencuci GG adalah singkat, x menyakitkan tetapi ada rasa nyilunyilu sedikit. Dan selepas proses tersebut GG anda terasa ringan dan plak2 di GG serta kotoran degil berjaya dihapuskan. So guys, y don’t you try?

    Sebelum kembali ke IP saya dan kawan-kawan (Encik Obiz, Mr. Sam Winchester, Encik Nabil U pikir la sendiri dan Mr. Fcukrudin) telah singgah di kedai 100 Yen. Barang-barang di kedai tersebut kebanyakkannya berasal dari Negara Matahari Terbit. So, no wonder nama kedai dia 100 Yen kan? Di kedai tu sekali lagi saya telah membazirkan duit saya sebanyak RM23. AGAIN!! Le~sighing.. Saya telah membeli benda2 comel ni yang saya rasa memang tidak penting pun tetapi saya ingin memilikinya!!




Taadaaa!!! Earphone versi Angry Birds. Saya rasa earphone ni tersangatlah comel *persoalannya, comel ker??* dan jarang2 ditemui. So, tanpa rasa ragu2 segan dan silu terus membelinya. 


     Ni 2nd stuff yang saya beli. Hp holder versi Angry Birds. Harga dia RM8. Beliau adalah musuh si Angry Birds, MR. GREEN PIGGY. Dia antara yang tercomel di kedai tu, so saya beli dia dulu. (Angry Birds)2 yang lain akan dibeli kemudian dan dijadikan koleksi *walaupun memang x penting!*. Angry Birds *biru, merah, putih, hitam dan kuning*. Ok, RM8x5 = RM40. Ok next week saya beli! @_@ *putih mata! Am I addicted to them now? lol*



Oya, rasanya tidak rugi juga saya outing kelmarin. Kenapa???? 
SEBAB SAYA TELAH MEMBELI BIG APPLE!!! 
Setelah sekian lama mengidam makan donut APPLE BESAR yang hanya boleh didapati d KK, akhirnya baru buka branch di Tawau ni. Syukur la nak. MCD bila lagi nak buka??? Sewaktu ke kedai Big Apple kelmarin, punyala ramai org yang beratur. OMG! Kebaruan kali yaa. Walapun donut kegemaran saya habis dijual iaitu Mr.Alien dan Encik Chesse tapi saya tetap bergembira sbb dpt makan donut APPLE BESAR!! Yahuuuu... Weekend yang agak hepi sbb dpt makan BANYAK!! :D 

2 comments:

modly said...

nyilunyilu... hahaha.. neway thanks^_^

eLValerie said...

hahaha, eya agak nyilunyilu ya di situ.. hahaha.. btw, thx jugak yaa :) nxt year kt pigi lagi.

 
caTTerritory Blogger Template by Ipietoon Blogger Template